mandag den 16. august 2010

De måder at Fastholde Ure

I dag, med udvikling af økonomien og samfundet, folk mere opmærksomme på kvaliteten af livet. De fleste mennesker bærer ure at forskønne sig selv. Men kun få mennesker ved, hvordan man kan opretholde deres foretrukne ure. Jeg er meget glad for ure. Jeg vil gerne dele mine måder at fastholde ure.

Først og fremmest bør ure placeres på det sted, hvor der er tørremaskiner. Dette vil forhindre skade på grund af indtrængende vand.

For det andet bør ure undgå væv i kontakt med vand. Vand kan gøre ure bliver hård og lugt ulige. Som følge heraf er ure let at være brudt. Tag mig for eksempel, når jeg vaskede mine hænder og arme, var jeg ikke vant til at tage off uret, var mit ur altid brudt hurtigt. Hvad mere er, når der er noget galt med din ure, bør de sendes til se butikken så hurtigt som muligt. i like breitling Chrono Matic, Mange mennesker vil hellere lave ure af sig selv end sende dem til butikken. De tror, de kan yde ure arbejde igen. Som en kendsgerning, går denne adfærd til stor skade for ure.

Endelig men vigtigst, bør enhver ure ikke bæres i badeværelset eller i varme steder, selvom din ure kan modstå vand. Som vi ved, er sælen knude af uret, der består af gummi, der er let at aldring gang opvarmes. Desuden vanddråber omkring er meget små, så de trænger gennem urkassen nemt. Så interiører af mekaniske komponenter bliver brudt nemt og hurtigt. Som et resultat, vil jeg gerne sige: "Vær ikke dovne! Når du er i badeværelset, skal du tage din vagt bevidst. Hvis du gør det, vil dit ur altid være hos dig. "

Som konklusion bør ure opretholdes. Der er mange måder at fastholde ure. Vi bør huske ure bør placeres i tørre steder og undgå væv i kontakt med vand. Jeg tror, at vores ure vil blive mere og mere smuk, så længe vi er gode til at fastholde dem i dagligdagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar